[email protected] İkitelli / İstanbul

GLAAP BRINKMANN

GLAAP BRINKMANN

MIXMAN NEO D4 BS

STANDART / KEPÇELİ / KEPÇELİ KÜREKLİ

  • Tahrik: 3 silindirli Deutz dizel motor
  • Kompresör: ACGB-45 Kompresör
  • Basınçlı karıştırma tankı: Basınçlı karıştırma tankı brüt 265 litre/net 200 litre, Avrupa'da üretilmiştir ve aşınma plakalarıyla donatılmıştır. Standart olarak ortadaki çıkış, opsiyonel olarak önden çıkış mevcuttur
  • Doldurma yüksekliği: 890 mm
  • Karıştırma kabı hacmi: yakl. 60 Litre
  • Çerçeve/ şasi: 5 mm duvarlı, Alman yapımı sağlam şasi, korozyona karşı optimum koruma (paslanmaya karşı) için özel kaplama, yüksek kaliteli toz kaplama. Şasi rengi: RAL 9023
  • Radyatör: Çıkarılabilir ızgara sayesinde radyatör kolayca temizlenebilir, yalnızca 4 vidanın gevşetilmesi yeterlidir, hiçbir alet gerekmez.
  • Gürültü seviyesi: yaklaşık dB cinsinden. 99dB(A)
  • Şasi: 2t aksa uyarlanmış (güçlendirilmiş) 2t versiyonlu (daha güçlü aks borusu), güçlendirilmiş lastikler ve jantlara sahip ALKO aks.
  • Kaporta:GKF (araç yapımında olduğu gibi), kaportanın optimum stabilitesi için güçlendirilmiş alüminyum çerçeveli, menteşeler paslanmaz çelikten yapılmıştır. Kaputtaki havayı soğutmak için geniş hava girişleri, makine park edildiğinde koç havasının kolayca kaçabilmesini sağlar ve sorunsuz bir yeniden başlatma sağlar. Hem kaportada hem de şaside öne doğru yönlendirilmiş sıcak egzoz havası için geniş hava çıkışları.
  • Yol onayı: 80 km/sa - 100 km/sa, teknik olarak 140 km/sa'ya kadar mümkündür**
  • Ağırlık 1,720 kg*
  • Mm cinsinden boyutlar (UxGxY):4850 x 1580 x 1550

  • GLAAP BRINKMANN

    Yeni GFK kaputunun altında her servis şirketinin hayalini bulacaksınız; tüm bileşenler basit ve ulaşılması kolaydır.

    GFK - kaportası neredeyse tamamen motor ve kompresör ünitesi üzerinden açılır. Yeni MIXMAN NEO çevre dostudur, sağlamdır ve şantiyede kullanıma maksimum düzeyde uyarlanmıştır.

    Deutz 2011 3 silindirli motor, bireysel enjeksiyon pompalı Direkt enjeksiyonlu ve isteğe bağlı elektronik motor regülatörüyle, bu sınıftaki en ekonomik motorlardan biridir.
    MIXMAN NEO, inşaat makinesi motorları arasında yeni standartlar belirliyor; makine çalıştırılırken kurum ve duman unutuluyor. Sabit hız, yakıttan tasarruf sağlar ve aşınmayı azaltarak şantiyedeki günlük kullanımı kolaylaştırır. MIXMAN NEO'ya monte edilen ACGB-45 kompresör ünitesi, şantiye kullanımı için gereken sağlamlığı maksimum güçle birleştirir.

    MIXMAN NEO aşırı sıcakta bile tam gücüyle çalışır. Üretilen sıcak hava, kaporta ve şasi aracılığıyla en iyi şekilde öne doğru tahliye edilirken, gerekli soğutma havası da kaputun üst kısmından içeriye çekilir.
    Motor-kompresör ünitesi yüksüz olarak çalışmaya başlar, bu da özellikle motorun marş motorunu korur ve makinenin sorunsuz bir şekilde çalıştırılmasını sağlar.
    Karıştırma kabı, kontrol ünitesindeki sağlam bir düğme aracılığıyla manuel olarak çalıştırılır, böylece yeni MIXMAN NEO'nun güvenliği artırılır ve kullanıcıya her zaman makine üzerinde tam kontrol sağlanır.
    Şap üretimi için tasarlanmış özel pnömatik kontrol ünitesi, tüm hava çıkışının her zaman şap dağıtımı için hazır olmasını garanti eder. Makinenin içindeki bir basınç göstergesi, ünitenin hidrolik çıkışını istediğiniz zaman kontrol etmenize olanak sağlar. Dış basınç göstergesi, kompresörü ve karıştırma kabı basıncını her zaman kontrol etmenize olanak sağlar.
    Bu faktörler kompakt tasarımla birleştiğinde MIXMAN'in sessiz, çevre dostu ve düşük aşınmayla çalışmasını sağlar.

    Bu çalışmayı eğlenceli hale getirir.

    Diğer Ürünlerimiz

    BRINKMANN

    Brinkmann, DC serisi şap makinelerinde en ileri teknolojiyi ve enjeksiyon motor ...

    BMS

    BMS....

    GLAAP BRINKMANN

    GLAAP BRINKMANN ....
    whatsapp